Talmácsi hoppon?

Felhagy Moto2-es - az eddigi 250 kcm-es géposztályát felváltó - programjával az Aprilia. Az indokolás: miután jövőre kötelezően előírták a Honda-erőforrások használatát, az új helyzet méltatlan az olasz gyár hírnevéhez és hagyományaihoz. A döntés alapjaiban rázhatja meg a gyorsasági motorozás világát, ám ennél is súlyosabban érinti Talmácsi Gábort, aki november elején kötött szerződést, amelynek értelmében jövőre gyári pilótaként versenyzett volna.

"Az olasz és európai piacon vezető szerepet betöltő Aprilia-csoport szerint értelmetlen, ráadásul a cég hírnevét hátrányosan befolyásolja egy olyan versenysorozatban való részvétel, amelyben az összes istálló arra van kényszerítve, hogy egy másik gyár erőforrásait használja" - áll a vállalat közleményében.

Nincs azzal baj, ha egy világszerte ismert, a gyorsasági motorozásban etalonnak számító cég átgondolja pénzügyi és marketingpolitikáját, az viszont furcsa, hogy egy ilyen fontos döntést egyik napról a másikra hoz meg. Alig két hete szerződtették ugyanis Talmácsit, mi több, azt is bejelentették, hogy az olasz Andrea Iannone lesz az istálló másik versenyzője. Sőt: december elejére kétnapos tesztet is szerveztek a pilótáknak. Vagyis érthetetlen, hogy alig fél hónappal a kontraktus megkötése után gondolják méltatlannak az Aprilia-gyári csapatnak Honda-motorokkal történő indulását.

Októberben még minden rendben volt az önérzettel?

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.