Manchester: megtalálni Indiát
Az MU például még sohasem járt az országban, ennek ellenére az együttes rendkívüli népszerűségnek örvend. Ennek ékes bizonyítéka, hogy a futballvállalat az év elején szponzorációs szerződést kötött az indiai Bharti Airtel telekommunikációs céggel. A "krikettőrült" Indiában olyan korábbi manchesteri sztárok, mint David Beckham vagy Cristiano Ronaldo már-már nagyobb népszerűségnek örvendenek a fiatalok között, mint a helyi krikettjátékosok legjobbjai.
A Manchester tervezett beruházásának sikerét sejteti, hogy a legérdekesebb mérkőzések, így a világbajnoki találkozók, a legnépszerűbb klubtornák összecsapásai vagy a United bajnoki meccsei is több mint 50 millió tévénézőt vonzanak Indiában.
Ugyanakkor Bob Houghton, az indiai válogatott angol szövetségi kapitánya lépten-nyomon hangoztatja: az európai klubok nem az indiai futball fejlesztésében, hanem sokkal inkább kereskedelmi céljaik megvalósításában érdekeltek...