Feltámadnak a közösségi oldalakon a hírességek

A rajongók nagylelkűségének és Stewart Rahr millliárdos amerikai üzeletember segítségének köszönhetően összegyűlt az egymillió dollár, így majdnem egy hét után újra digitális életet élhet Lady Gaga, Alicia Keys és a több híresség, aki az AIDS elleni küzdelem világnapján némult el a közösségi oldalakon.

A rajongók nagylelkűségének és Stewart Rahr millliárdos amerikai üzeletember segítségének köszönhetően majdnem egy hét után újra digitális életet élhet Lady Gaga, Alicia Keys és több híresség, akik önkéntes száműzetésbe vonultak a népszerű közösségi portálokról, például a Facebookról és a Twitterről, hogy távollétükkel ösztönözzék jótékonysági célokat szolgáló adakozásra követőiket.

Az akciót az AIDS elleni küzdelem december 1-jei világnapjához időzítve hirdették meg Alicia Keys énekesnő Keep a Child Alive elnevezésű alapítványa javára. A hírességek akkor azt mondták, addig nem térnek vissza az internetre, míg a rajongók nem adnak össze egymillió dollárt. A Digital Death (Digitális halál) nevű kezdeményezéshez Justin Timberlake, Usher és mások is csatlakoztak. Alicia Keyest rajongói bírálták amiatt, hogy az akció indulása után alig 18 órával megtörte az önként vállalt csendet, hogy adakozásra buzdítsa a netezőket. Az akciót szervező énekesnő visszautasítja, hogy a kampány sikertelen lett volna, amiért ilyen sokáig elhúzódott a digitális csend. Keyes szerint nem is számítottak arra, hogy egy nap alatt összegyűjtik az egymillió dollárt, így az akció résztvevői örülnek, hogy kevesebb mint egy hét is elegendő volt erre.

A hírességek, valamint közösségi portálokon jelenlévő követőik 500 ezer dollárt adtak össze, a hiányzó összeg a TMZ portál szerint Stewart Rahr New York-i üzletembertől származik. Az összegyűlt egymillió dollárt a HIV és AIDS által sújtott afrikai és indiai családok megsegítésére szánják.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.