Digitális halált halnak a celebek

Többek között Lady Gaga, Justin Timberlake, Usher, Elijah Woods és Serena Williams is csatlakozott Alicia Keyes énekesnő alapítványának jótékonysági kampányához, amely az AIDS elleni küzdelemre szeretné felhívni a figyelmet.

Az akcióban részt vevő hírességek december elsején, az AIDS elleni küzdelem világnapján nem frissítik Twitter-, illetve Facebook-profiljukat és csak akkor lépnek be újra a közösségi oldalakra, ha Alicia Keyes Keep a Child Alive nevű alapítványa számára összegyűlt egymillió dollár. A hírességek „Twitter-végrendeletben" üzennek rajongóiknak, az interneten látható videókon pedig koporsókba is fekszenek, ezzel utalva a „digitális halálra".

Lady Gaga is elnémul egy napra

„Arra szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy vajon miért van az, hogy egy-egy híres ember halálára mindenki felkapja a fejét, miközben naponta millió és millió ember hal meg azon a helyen, ahonnan mindannyian származunk" - nyilatkozta a Keep a Child Alive elnöke és társalapítója, Leigh Blake. Az sms-üzenetekből és a vonalkód-technológia révén befolyt adományokból az alapítvány afrikai és indiai AIDS-programokat támogat majd.

Alicia Keyes az AP hírügynükségnek elmondta, a felkérést egyik híresség sem utasította a vissza. „Azt hiszem, Lady Gaga már egyedül is képes lenne arra, hogy rajongói révén összegyűjtse az egymillió dollárt, hiszen a Twitteren több mint 7,2 millió, a Facebookon pedig majdnem 24 millió követője van" - nyilatkozta Keyes.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.