egekura

egekura

VIP ellátás BUDapesten LH First jegyekhez, Business és First promo árak

Május elsejétől a Lufthansa is ingyenes VIP szolgáltatásokat kínál mindazon utasainak, akiknek a jegyében van legalább egy FIRST szakasz. (Nem...

Május elsejétől a Lufthansa is ingyenes VIP szolgáltatásokat kínál mindazon utasainak, akiknek a jegyében van legalább egy FIRST szakasz. (Nem business, first.) Az utazóknak még nagyobb kényelmet biztosít és még több kényeztetést tartalmaz ez a szolgáltatási csomag: Budapesten és a főváros 30 kilométeres körzetében Mercedes limuzin, 4 fő felett pedig Mercedes minibusz privát sofőrrel gondoskodik az utas gondtalan utazásáról a reptérre, ahol a terminál előtt már hostess várja és köszönti őt, bekíséri a VIP váróba - ezt már a check-in ideje alatt is használhatják az utasok - illetve biztosítja a csomagok szállítását.

A váróban hideg és meleg üdítők, szeszes italok, borok, hideg és meleg szendvicsek, saláták várják az utast. A jegy- és poggyászkezelést, a vámügyintézést ezidő alatt VIP hostess intézi, segítenek az utasbiztonságnál is, s ha a repülő külső állóhelyen parkol oda VIP kisbusszal viszik ki - tájékoztatott Ofer Kisch a Lufthansa regionális igazgatója.(Frankfurtban és Münchenben pedig fekete Mercedes limuzinnal.)

A légitársaság időközben csiszolt a prémium szolgálátatásain, így a first és a business osztályokon még jobban ügyelnek a részletekre, az apró finomságokra, s a menüre is. (Ha mód nyílik a tesztelésre, azonnal megosztom a tapasztalatokat.) A Lufthansa First Class néhány hónapja kiváló eredményt ért el a Skytrax minősítésen, mostantól azonban a legalább két Michelin csillaggal vagy vele egyenértékű elismeréssel rendelkező séfek konyhaművészetét mutatják be minden Németországból induló járaton. A menü havonta kétszer frissül. A First Classon eddig exkluzív előételként kínált kaviár most külön fogásként szerepel a nappali és esti járatokon. Előételként szendvicsfalatok közül lehet választani, s mindez új, dizájnos terítéken szervírozva. Mostantól külön só- és borstartó áll minden utas rendelkezésére, kis tálka olívaolaj is a tálcára kerül, akárcsak az elegáns vizeskancsó a friss ivóvíznek.

A Business Classon szélesebb lesz az étel- és italválaszték, például új teákat szolgálnak fel, a kávéhoz és a teához friss tejet kínálnak, szélesebb a gyümölcslé-választék, valamint búza- és barna sört is kérhet az utas. A Business Classon teljesen új porcelán étkészlet és új evőeszközkészlet teszi teljessé a gasztronómiai élményt.

Európán belül a businessen visszatérnek a komplett étkezésekhez, szakítva az apró kis kreatív falatok koncepcióval (ami egyébként nem volt rossz, csak sok utasnak nem volt elég, s ami még baja volt, hogy a rövid távokon nem mindig volt a falatok között meleg étel..). A minőség a rövid távú járatokon is kifogástalan lesz: porcelán étkészlet, ruhaszalvéta, kávéscsésze és új borospohár teszi teljessé az utazást. A 76 percnél hosszabb utakon az étel mellé desszert - édesség, friss gyümölcs vagy jégkrém - is jár. A fedélzeti fejlesztés részeként a higiénia és a tisztálkodószerek minősége is javul. A hosszú távú járatok első és üzleti osztályú utasai márkás kozmetikai és tisztálkodószerekkel frissíthetik fel magukat repülés közben.

Mindez szép, noha nem szabadnem észrevenni, hogy azért nincs új a nap alatt... A fedélzeten kényeztetni csak az étellel és az itallal lehet, s e tárgykörben is hasonló valódi- és marketing eszközöket vetnek be a légitársaságok. Ráadásul a business, de főleg first utazóközönséget már nem lehet vakítani...

Itt van például a tea kérdés: néhány hete a British Airways kompletten megújította a business teakínálatot. A Qatar Airways is nagyágyúkat, Michelin csillagos, világhírű séfeket vet be a prémium osztályokon, méghozzá a leghíresebbeket, mint Nobu Matsuhisa és Tom Aikens. Ami pedig a fedélzeti toalett és tisztálkodószereket illeti: épp ideje volt felvenni a kesztyűt az arab- és ázsiai légitársaságokkal, akik sokszor olyan márkákat raknak be a mosdóba (szappan, testápoló, stb..), amilyen még a first utasok sem használnak minden nap. Mármost, ebben a szegmensben nagyon snassz az alap szerek használata, amikor van, aki másfél-kétmillió forintot is kifizet a jegyért.

Apropó: promó árak érvényesek május 24-ig, amelyeknek vannak feltételei, de nem túl vészesek, viszont cserébe igen jó áron lehet business és first jegyeket venni.

Példa a kínálatból:

FIRST Class,

BUD - JFK New York 1 333 900

JFK New York 1 333 900

YYZ Toronto 1 333 900

ORD Chicago 1 533 900

MIA MIAMI 1 533 900

BOM MUMBAI 1 592 900

LAX LOS ANGELES 1 637 900

SFO SAN FRANCISCO 1 637 900

HKG HONG KONG 2 026 900

SIN SINGAPORE 2 070 900

TYO TOKYO 2 127 900

OSA OSAKA 2 128 900

Business Class

NYC NEW YORK 515 900

WAS WASHINGTON 601 900

PHL PHILADELPHIA 617 900

YTO TORONTO 632 900

YMQ MONTREAL 642 900

SFO SAN FRANCISCO 655 900

LAX LOS ANGELES 656 900

MIA MIAMI 662 900

CHI CHICAGO 686 900

ATL ATLANTA 693 900

DFW DALLAS/FORT WORTH 715 900

HOU HOUSTON 726 900

CLT CHARLOTTE 736 900

DTT DETROIT 742 900

DEN DENVER 750 900

YVR VANCOUVER 808 900

 

2013.05.09 19:05

Ajánlott cikkek

Blogger


egekura

Blogger

Archívum

Top cikkek
Érdemes elolvasni
1
Vélemény

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.