Hajrá Wolf Kati, legyen ez a Te géped is!
Javában zajlik Düsseldorfban az Euroviziós Dalfesztivál, természetesen Wolf Katival, a magyarok új csillagával, akinek minden este szorítunk a képernyők előtt. Kati jó pár napja még itthon mesélte, hogy bizony a verseny-drukk mellett némi izgalom a repülés miatt is van benne, mert nincs túl nagy tapasztalata a repülős utazással. Jelentem, jó kezekben volt, a precízségéről ismert, s egyébként az Eurovízós Dalfesztivál hivatalos szállítójaként is azonosított Lufthansa szállította Düsseldorfba. Mint az egyetlen légitársaság, amely közvetlen járatot kínál ebbe a német városba. Hogy pontosan melyik géppel, annak nyomozása még tart, addig is, megmutatunk nektek egy Boeing 737-500-ast, amely a fesztivál hivatalos gépe lett, miután a törzsét eurovíziósra dekorálták, imígy:
A hivatalos gép speciális dekorjával alig néhány nappal a fesztivál előtt végeztek a szakemberek, majd a Greifswald névre keresztelt Boeing 737-500-as, jó nagykövethez méltón azonnal beállt a nemzetközi forgalomba, Birmingham, Milánó és Liszabon voltak az első útjai. A D-ABIA lajstromjelű repülő bázisa mostanában tehát javarészt Düsseldorf, ám maga a repülő Budapesten is sűrűn megfordul, a reggeli Müncheni és Frankfurti járatokat igen sokszor teljesíti, sőt, karbantartásai alkalmával a Lufthansa Technik budapesti hangárjaiban is megfordul időnként!
A cikk a kép után folytatódik!
A madárka épp Düsseldorfban várakozik az utasaira, ahol nem mindennapi élményben van részük az érkező utasoknak! A csomagfelvétel felé sétáló utasokat a vakuk sorozatos villanása varázsolja el, hogy tényleg úgy érezzék magukat, mintha a sztárvilág részesei lennének!
A dalfesztivál hivatalos gépe természetesen teljes belső felújításon esett át, mielőtt elfoglalta e pozícióját, így akik ezzel a madárral repülnek, már a teljesen felújított európai kabinban utazhatnak: kényelmes, vadonatúj és dizájnos bőrülésekben lehet terpeszkedni a tuista osztályon is, méghozzá lényegesen nagyobb lábtérrel, mint amit eddig megszokhattunk a rövid távú járatokon, tudniillik, a székek vékonyabbak, mint az előző generációban. Nem mellesleg, könnyebbek is, a teljes repőlőre nézve majdnem egy tonnával nyomnak kevesebbet az ülések, így csökkentve a környezetszennyezést és az üzemanyag-fogyasztást. (Részletek ebben a postban)
A mi Wolf Katink a hírek szerint szépen teljesít, s reméljük, hogy immár világsztárként landolhat Budapesten, például ezzel a repülővel! Vagy, ha nem is ez a madár teljesíti a járatát hazafelé (mert a LH általában más típust hasznás DUS felé) olyan eredményt ér el a fesztiválon, hogy a légitársaság vezetői mindenképpen meg akarják mutatni neki, ezt a valóban szépen kidekorált repülőt!