Az első kínai szuperjumbó
Ezzel érdemes összegezni az A380 üzemeltetők alakulását is, légitársaság és légi szövetség szerint. Az úttörő a Star Alliance volt, hiszen a Singapore Airlines volt az első operátor, őket követte a OneWorld színekbe tartozó Qantas. Az ausztrálok annyiban is pionírok a típussal, hogy mindeddig nekik kellett rendezniük az egyetlen, a típust ért balesetet, amely hála az épp a gépen utazó öt főnyi crew-nak, köztük a típusfőpilótának, szerencsésen végződött. Őket követte az Emirates, majd az Air France és a Lufthansa, a Korean Air tehát a China Southern gépátvételét követően az állás a következő lesz:
SkyTeam 3 - Air France, Korean Air, China Southern
Star Alliance 2 - Singapore Airlines, Lufthansa
OneWorld 1 - Qantas
Szövetségen kívül: Emirates
Ami az üzemeltetésben álló gépek számát illeti:
Emirates 15, Singapore 12, Qantas 10, Lufthansa 7 (a napokban adják át a nyolcadikat, amely ezt követően elvileg ellátogat Budapestre is), az Air France6, a Korean pedig immár két géppel büszkélkedhet, de ebből egyelőre egy áll kereskedelmi forgalomban, míg a másik egyelőre Lebourget-ban sütkérezik a népszerűségben.
Idén már nem csatlakozik újabb légitársaság az üzemeltetők közé, s a jelenlegi tervek szerint jövőre is csak két cégnek gyarapodik 380-assal a flottája, ez pedig a Thai Airways (Star Alliance, kód: TG) és a OneWorldhöz csatlakozó Malaysia Airlines (MH), illetőleg a nem légitársaság, hanem szaúdi pénzalap Kingdom Holding is átvesz egyet.
2013-ban a British Airways és a Qatar Airways csatlakozik.