Gyűlölik és szeretik a Facebookot
Az utolsó helyen végzett (a saját kategóriáján, vagyis a szociálismédia területén belül) a Facebook az American Costumer Satisfaction Index (ACSI) E-Business Report nevű felmérésében.
A fogyasztói elégedettséget vizsgáló kutatás tapasztalatai szerint a közösségi oldallal kapcsolatban még a törzsfelhasználók körében is általános az elégedetlenség: magát a Facebookot, illetve annak számos szolgáltatását szeretik az ügyfelek, miközben az adatvédelemmel vagy a felhasználói felület rugalmasságával kapcsolatban komoly fenntartásaik vannak.
A kutatási eredmények kommentárjaiból az derül ki, hogy a közösségi portál jelenleg nem a „jóságának”, hanem inkább a monopolhelyzetének köszönheti a változatlan népszerűséget („mindenki a Facebookon van”). Ám a pozíció könnyen megrendülhet (amire már történelmi példa is van a My-Space személyében), különösen most, hogy felbukkant a Google+, amelyben a felhasználó meglévő Google-accountja szinte automatikusan átalakítható közösségi oldali „tagsággá”. A közösségi médiakategórián belül egyébként a Wikipédia és a You Tube kapta a legtöbb pontot.