Technofile
Hibrid műsorszórás
Egy minapi megállapodás nyomán a magyar HybridBox az általa forgalmazott médiaboxot az Antenna Hungária (AH) MinDigTv Extra szolgáltatásával együtt is árusíthatja. A hagyományos televíziót és az internetes műsorterjesztést ötvöző megoldás a jövőben szinte teljes értékű IPTV-szolgáltatássá válhat az AH digitális sugárzására támaszkodva.
Új Myspace
Novembertől megújult külsővel és tartalommal igyekszik visszaszerezni vezető helyét a Facebook mögött az utóbbi időben lemaradni látszó Myspace. A közösségi portál a hadművelethez igyekszik újrapozicionálni magát: olyan személyre szabott szórakoztató tartalmat és híráramot kínál, amivel elsősorban a permanens multimédia-fogyasztó fiatalokat veszi célba.
Képernyőfüggők
Egyre több időt, ma már átlagosan napi 4,9 órát töltenek el a számítógép, a televízió és az okostelefon képernyője előtt a 15–19 évesek – derült ki a GfK Hungária Piackutató Intézet legújabb felméréséből. A 2005-ben mért 27 százalékhoz képest 64 százalékra növekedett a netfüggők száma. Egyre többen vannak, akik az otthonülő, elszigetelt, zárkózott digitális életstílust választják.
Zöld hardvergyártók
Nyilvánosságra hozta ide green IT-listáját a Greenpeace. A legzöldebb gyártónak továbbra is a Nokia és a Sony Ericsson számít. A két cég termékeiben nem találhatók sem PVC, sem BFR (brómtartalmú égésgátló) anyagok, de antimon, berillium és ftalátok sem. A lista harmadik helyén a Philips, a negyediken a HP található. Az utolsó csoportban az Acert a Fujitsu, a Lenovo, az LG Electronics, a Toshiba, a Nintendo és a Microsoft követi.
Kicsik a neten
Az európai gyerekek átlagosan 7 éves korukban kezdik használni az internetet, de Észtországban, Hollandiában és az Egyesült Királyságban ennél is korábban kezdenek foglalkozni a számítógépes világhálóval. A tizenévesek több mint fele (Magyarországon 38 százalék) már a hálószobájában is rendelkezik internet-hozzáféréssel. Nyolc gyerekből egy (Magyarországon 11 százalék) már szerzett nyugtalanító tapasztalatokat internetezés közben.