„Csubakka anyu” felrobbantotta az internetet

Egy Csubakka-maszkos hülyülés miatt lett pillanatok alatt világhírű Candace Payne. A kétgyerekes anyuka a Facebookra tett fel egy videót magáról hat nappal ezelőtt, amint kipróbálja a Star Wars figurás maszkot. 

Azóta 143 millióan látták, ahogy Candace önfeledten kacarászik magán és azon, hogy az álarc milyen hangokat ad ki. A nő magának vásárolta szülinapi ajándékként, és ahogy a könnyes nevetéséből ki lehet hámozni, minden pennyt megért a játék.

Azt rögtön elöljáróban kijelentette, hogy nem a gyerekeinek szánta a maszkot, de persze lehet, hogy hagyja majd nekik, hogy játsszanak vele. A május 19-i poszt gyorsan elérte az ezer megtekintést, amit Candace igazi dicsőségnek élt meg. Gyorsan meg is írta az ismerőseinek, hogy milyen király, ezren látták a videót. Estére azonban egymilliónál tartott a számláló, és folyamatosan pörgött. A nő innentől kezdte érezni, hogy valamit nagyon eltalált.

A netes hírnéven kívül kézzelfogható haszna is lett a dologból. A maszkot gyártó cég 2500 dollár értékben vitt ajándékokat neki és a családjának, cserébe a remek reklámért. Így a gyerekek is kaptak egy-egy saját Csubakka-maszkot.  

A nőt meghívták a Late Late showba is, ahol találkozott J. J. Abrahamsszal, a Star Wars: Az ébredő Erő rendezőjével, illetve kapott egy meghívást az összes Csillagok háborúja filmben Csubakkát alakító színésztől, Peter Mayhewtől egy személyes találkozóra.

Facebook / Facebook

Candace Payne utoljára Zuckerbergéknél járt a Facebook főhadiszálláson. A közösségi oldal csapata azzal lepte meg az anyát, hogy Csubakkával tölthetett egy teljes napot. 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.