Forma-1, VIP borok, VIP sáv
Mindig is célja volt a Hungaroring Sport Zrt. vezetőinek, hogy a mogyoródi pályán rendezett F1-es versenyt arra is használják, hogy az idelátogató több tízezer külföldi rajongóval megismertessék és megszerettessék a magyar termékeket. Ezért döntöttek úgy, hogy a 26. Formula 1 ENI Magyar Nagydíjon a világklasszis autókhoz és pilótákhoz illően világklasszis borokat kínálnak.
A Hungaroring Sport Zrt. és a Tokaj Kereskedőház Zrt. megállapodása értelmében a hétvégi versenyen a 2001-es évjáratú Tokaji Aszú 4 puttonyos és a Grand Selection 2009 Tokaji Furmint Barrique Száraz bort fogják a Paddock Club vendégeinek kínálni, ott, ahol eddig kizárólag a szervezők által kiválasztott francia borok kerülhettek terítékre.
Az együttműködés mozgatórugója és célja a hazai borok népszerűsítése mellett a két állami tulajdonú cégben lévő szinergiák és eddig rejtett potenciálok kiaknázása. Éppen ezért a jövőben a Magyar Nagydíj látogatói is megismerkedhetnek a magyar termékekkel.
Az aszúk mellett a Magyar Turizmus Zrt. új logója, egy hatalmas festmény is az országot reklámozza a mogyoródi Hungaroring versenypályán. Gyulay Zsolt, a Hungaroring Zrt. elnök-vezérigazgatója szerint Magyarország hírnevét erősítheti a nemzeti színű szív mellé festett „visit - hungary.com” felírat, melyet a tv-közvetítéseken keresztül 170 ország közel egymilliárd polgára láthat majd.