Válság ellen merevítők nélkül

Az opera és a pop, e két, egymástól meglehetősen távol álló zenei műfaj az Intimissimi kedvéért találkozott. Méghozzá hol máshol, mint az opera és a divatcég hazájában, Olaszországban. Ahogy Sandro Veronesi, az Intimissimi, a Calzedonia és a Tezenis márkákat felvonultató csoport elnök-vezérigazgatója lapunknak elmondta, a zenés –táncos divatbemutató ötlete innen, a két „italikum" kapcsolatából indult, majd ehhez kapcsolódott a pop.

Az opera gyönyörű műfaj, de a fiatal közönség talán fogékonyabb lesz erre az új, kicsit másabb formára. Mi már régóta támogatjuk az operát, így a veronai operaévadot is, azonban sokszor panaszkodtak már, hogy az ifjúság jobban szereti a popzenét. Ezért is jött az ötlet, hogy újítsunk a régebbi műfajon – show-val, tánccal, korcsolyázással és próbáljunk ki egy új dolgot – mesélte Veronesi, aki egy harisnyaüzlettel indította karrierjét

Szerinte az Intimissimi ugyan ismert cég, és termékeiket nagyon sokféleképpen népszerűsítik, a hagyományos reklámot azonban elég ódivatúnak tartja. - Szeretnénk egy másfajta reklámot is alkalmazni, amit nem csak passzívan kap az ember. Egy látványos terméket, ami valami újat is mond – tette hozzá.

A szervezők valóban kitettek magukért. A veronai Colosseumban kialakított jégen világhírű műkorcsolyázók, többek között a 2012-ben világbajnok olasz Carolina Kostner lépett fel. A műsorban felváltva operarészletekre és popszámokra adtak elő jeleneteket a jégtáncosok, akiken a divatcég legújabb kollekcióját csodálhatta meg a közönség. A bemutatóra még a világhírű énekest, Pharell Williamst is meghívták, hogy egy szám erejéig fellépjen a történelmi díszletek között. Innen az amerikai rapper Milánóba ment tovább, ahol akkor épp a divathét zajlott, Veronesi viszont maradt.

A beszélgetésen szóba került az ukrán válság, valamint az Európai Unió és Oroszország viszonya. Veronsei szerint az olasz divatba sok orosz személy, cég szeretne befektetni, mivel az olasz divatnak nagy sikere van Oroszországban. - Reméljük, hogy az EU és Oroszország közötti feszültség nem okoz nagyobb problémákat az olasz-orosz divat-, továbbá üzleti kapcsolatokban – mondta.

A világgazdasági válságról Veronesi azt tartja, hogy a krízis még tart. Cégcsoportja innovációval reagál, az újítások közé tartoznak például a merevítők nélküli melltartókkal, amelyek sokkal lágyabb komfort érzetet adnak. Az újítás fontos szempont a válság leküzdésében, e cél érdekében Veronesi köztudottan fiatal tervezőkkel tölti fel csapatát.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.