Háromszázmilliárd üveggel adtak el a világ egyik legismertebb italából
Az első rögtön a legnagyobb: fennállása alatt összesen háromszáz milliárd üveggel értékesítettek az üdítőből. Az ital nemcsak fogyasztva, festve is sokat ér: az Andy Warhol tervezte, három palackot ábrázoló kép több mint ötvenhét millió dollárért kelt el. Az italt huszonnégymillió boltban árulták. Ha valaki 1919-es indulása óta megtartotta volna kólarészvényét, az 2015 végén – osztalékokkal együtt – 12.748.802 dollárt érne – olvasható a Coca-Cola Company honlapján.
A globális termékportfólióban húszmilliárd dollár összértéke van az italnak, ezek közül tizennégy szénsavmentes, hat szénsavas.
A cég fennállása alatt negyvenhét szlogennel népszerűsítette az italt, a legutóbbi a Taste the feeling. A Coca Cola Freestyle keretein belül száznegyven változatban érhetőek el szénsavas és mentes variációk. A cég által forgalmazott italok között ezeregyszáz alacsony kalóriatartalmú, vagy egyáltalán nem tartalmaz kalóriát.
A Coca Cola jótékonyságban is erős: alapítványa tavaly nyolcvannégy és fél millió dollárt adományozott helyi közösségeknek, és hatvanegy országban kétszázkilenc vízgazdálkodási projektet indítottak.