Saját arcképét fedezte fel egy temetkezési vállalat kirakatában
A szabadúszó újságírónőnek azonban sejtelme sem volt arcmása ilyen formájú felhasználásáról. Korábban ezt a hirdetés alapjául szolgáló fotót használta a Rue 89 francia hírblogon közölt, gazdasági témákkal foglalkozó rovatában. Mint kiderült, a temetkezési vállalat a képet Franciaországban több üzlete kirakatában is használta szolgáltatásai reklámozásához engedély nélkül.
Crié-Wiesner a temetkezési vállalat üzletében magyarázatot követelt. Az ott dolgozó nő elmondta, hogy a szolgáltatásukat bemutató mintapéldányt az emlékhologramokat készítő vállalkozó hozta be hozzájuk. Abba beleegyezett, hogy bevegyék a kirakatból Crié-Wiesner képét, de nem adta át a hologramot az újságírónak.
A temetkezési vállalkozás vezetője, Francis Duval bocsánatkérő üzenetet hagyott Crié-Wiesnernek: "Nagyon sajnáljuk a történteket: egy kedves, őszinte arcot kerestünk az interneten, de nem győződtünk meg arról, hogy a kép felhasználható-e".