Rúzsreklámmal sokkol Ricky Martin és Nicki Minaj
A M·A·C kozmetikai cég híres a különböző, limitált kollekcióiról. A sztárok védjegyével ellátott rúzsok eladásából származó bevétellel pedig az AIDS elleni küzdelmet támogatja a cég.
A kampány a Viva Glam nevet viseli, és több híresség adta már a nevét hozzá. A kampány arca volt már többek közt Naomi Campbell, Missy Elliott, Mary J Blige, Christina Aguilera és Fergie is. 2011-ben a megtisztelő cím Lady Gagát és Cyndi Laupert illette , őket váltja most a Grammy-díjas Puerto Ricó-i énekes és Nicki Minaj, amerikai rapper, aki maga is részt vett a különleges rúzs piacra dobásában. A csillogó, rózsaszínű rúzs a rapper első lemezéről kapta a nevét. A 'Pink Friday' darabok 14 dollárba kerülnek majd, és előreláthatólag februárban landolnak az üzletek polcain.
A kampányfotót David La Chapelle készítette, a képen a fiatal amerikai rapper rózsaszínű parókában, a különleges rúzstól csillogó szájjal, szűk, rózsaszín ruhában feszít egy motoron, szexis dekoltázzsal, bal oldalán pedig Ricky Martin mutogatja tetovált bicepszét, miközben egy hatalmas rúzst emel feje fölé. A fotós híres irónikus, gyakran komikus stílusáról, most sem hazudtolta meg magát. A képet megtekinthetik itt.
A Viva Glam kampány a Daily Mail információi szerint eddig 224 millió dollárral támogatta M·A·C AIDS alapítványát, mely 1994 óta működik