Robbanásveszély: kólát reklámoz Nicki Minaj

Az időnként bizarr külsejű énekesnő állítólag már alá is írta a több millió dolláros szerződést a Pepsivel.

Az üdítőital-gyártó cég eddig is rengeteg híres reklámarcot nyert meg magának. David Beckham például Sofia Vergarával flörtölt a diétás kóla reklámjában, a három dögös énekesnő, Britney Spears, Beyonce és Pink pedig együtt énekelték a We Will Rock You című dalt egy gladiátor-arénában. Cindy Crawford több reklámban is szerepelt, falatnyi sortban itta a kólát ácsingozó kissrácok előtt.

A Pepsi ezúttal az extravagáns rappert, Nicki Minajt szerződtette, pontos összeget még nem lehet tudni, de a 29 éves énekesnőnek minden bizonnyal több millió dollár üti a markát.

Derek Jackson, Minaj menedzsere a Forbes magazinnak elmondta, az énekesnő a Pepsi új ízének kampányában fog szerepelni, a Pop fantázianevű italt fogja reklámozni. "Igazi robbanásveszély lesz!" – tette hozzá Jackson.

Minaj az elmúlt évben 4 millió fontot keresett, ezzel megszerezte a Forbes 15. leggazdagabbjának a címét a hip-hop előadók kategóriájában.

 

Nicki Minaj rúzzsal támogatja az AIDS elleni küzdelmet
Singer Nicki Minaj poses backstage after receiving the awards for Favorite Rap/Hip Hop Artist and Favorite Rap/Hip Hop Album at the 2011 American Music Awards in Los Angeles November 20, 2011. REUTERS/Danny Moloshok (UNITED STATES - Tags: ENTERTAINMENT HEADSHOT) (AMA-BACKSTAGE)
Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.