Robbanásveszély: kólát reklámoz Nicki Minaj
Az üdítőital-gyártó cég eddig is rengeteg híres reklámarcot nyert meg magának. David Beckham például Sofia Vergarával flörtölt a diétás kóla reklámjában, a három dögös énekesnő, Britney Spears, Beyonce és Pink pedig együtt énekelték a We Will Rock You című dalt egy gladiátor-arénában. Cindy Crawford több reklámban is szerepelt, falatnyi sortban itta a kólát ácsingozó kissrácok előtt.
A Pepsi ezúttal az extravagáns rappert, Nicki Minajt szerződtette, pontos összeget még nem lehet tudni, de a 29 éves énekesnőnek minden bizonnyal több millió dollár üti a markát.
Derek Jackson, Minaj menedzsere a Forbes magazinnak elmondta, az énekesnő a Pepsi új ízének kampányában fog szerepelni, a Pop fantázianevű italt fogja reklámozni. "Igazi robbanásveszély lesz!" – tette hozzá Jackson.
Minaj az elmúlt évben 4 millió fontot keresett, ezzel megszerezte a Forbes 15. leggazdagabbjának a címét a hip-hop előadók kategóriájában.