Rihanna divattörténelmet ír

A barbadosi származású amerikai énekesnőt választotta 2015-ös arcának a Dior divatház. Ezzel Rihanna lett az első színes bőrű kampánylánya a nagy múltú francia luxusmárkának.

„Ez egy nagyon nagy dolog számomra, a kulturális hátterem és sok fiatal, különböző bőrszínű lány számára – nyilatkozta az énekesnő az MTV-nek.

A Dior Secret Garden kampányának Rihanna lesz a negyedik képviselője. Elődei Jennifer Lawrence, Marion Cotillard és Natalie Portman színésznők voltak. A reklámfilm és plakátkampány helyszíne Versaille, hangulata a francia barokkot idézi.

Rihanna nem mostanában kezdett kacérkodni a divatiparral. Rendszeres látogatója a kisebb-nagyobb divatházak bemutatóinak, melyeken mindig az első sorban ül. Nyilvános eseményeken a kamerák előtt olyan márkákat képvisel, mint az Armani és a Balmain.

Bár a színes bőrű divatikonok útját olyan szupermodellek taposták ki, mint Iman és és Naomi Campbell, a legifjabb generáció képviselői közül pedig Jourdan Dunn, Chanel Iman és Malakia Firth is nag jövő előtt áll, még manapság is ritkaságszámba megy, ha egy kozmetikai vagy divatmárkát nem fehér nő reklámoz.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.