Panaszkodott a Twitteren az utas, leszállították a gépről
Twitter-üzenetben panaszkodott az amerikai Southwest Airlines diszkont-légitársaság egyik utasa az utasfelvételi munkatársra, ezért az indulás előtt gyerekeivel együtt leszállították a gépről – írta az Adweek amerikai hírportál.
A cikk szerint a férfi családi elsőbbségi beszállást kapott a Soutwest Airlines Denverből Minneapolisba tartó járatára, ugyanakkor két gyermeke nem kapta meg ugyanezt. A férfi ezért Twitter oldalán azt írta, hogy udvariatlan az utasfelvételi munkatárs a C39-es kapunál, és nem elégedett a légitársasággal.
A beszállást követően a légifuvarozó egyik munkatársa leszállította a gépről az apát és két gyermekét, majd közölték vele: addig nem mehet vissza a fedélzetre, amíg nem törli a Twitter-bejegyzést.
Miután ez megtörtént, visszaszállhattak a fedélzetre.
A Soutwest Airlines azóta e-mailben elnézést kért utasától és felajánlott neki és családja minden tagjának egy 50 dolláros kupont.