Simicskáék visszadobták a meleghirdetést

Visszautasította a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségi körébe tartozó Publimont Kft. a melegeknek szóló reklámkampányt.

A tizennégy éve működő, meleg társkereső cég szivárványszínű hirdetéseit a reklámtörvényre hivatkozva nem jelentetik meg a BKV buszok oldalán. Indoklásuk szerint a hirdetés tartalma – a szivárványszín és egy felirat – káros a fiatalkorúak szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődésére. Az Origo.hu információi szerint az ügynökség nem konzultált a BKV Zrt.-vel az ügyről. 

Eközben az Egyesült Államokban egyre több hirdetésben szerepelnek azonos nemű párok. Tavaly az egészséges reggeliket gyártó Honey Maid állt elő egy homoszexuális párokat és gyerekeiket ábrázoló filmmel, most pedig az egyik legnagyobb amerikai bank, a Wells Fargo reklámfilmjében szerepel egy süketnéma kislányt örökbefogadó leszbikus pár.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.