Nagy bajba került a H&M

Elárazta a webshopban árusított ruháit a H&M. Több terméket 90-190 forintos áron adtak tévedésből. A fogyasztóvédelem szerint hiába történt hiba, a vásárlók megrendeléseit teljesíteni kell.

Akár pert is indíthatnak a vásárlók a H&M ellen, miután az áruház nem teljesítette a vásárlók megrendeléseit. A H&M-nél néhány napja hiba történt, s 90-190 forintos áron adtak néhány ruhát a webáruházukban. Többen le is csaptak az óriási "akcióra", majd hoppon maradtak, mert a rendeléseket törölték.

A cég 15 százalékos vásárlási kedvezménnyel próbálja kárpótolni a csalódott vásárlókat, akiket ez nem hatott meg. A közösségi médiában népharag zúdult a H&M-ra, többen felháborodtak, hogy az áruház nem szállítja ki a már kifizetett termékeket. A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége is értesült a történtekről, s közleményben reagáltak.

"Az elektronikus kereskedők kötelezettségeit nem csak jogszabály határozza meg. Pontosan az a lényege az online vásárlásnak, hogy ha a fogyasztó megbízik az interneten hirdető vállalkozásban és leadja megrendelését, a cég pedig írásban visszaigazolja azt, akkor ennek eleget is kell tennie" - közölték a fogyasztóvédők.

A H&M a hétvégén a Facebookon azt írta, hogy a hibát egy nem megfelelő árakat feltüntető fájl okozta. A hvg.hu szerint az áruház az uniós előírásoknak megfelelően jelezte a problémát, melyet mostanra meg is oldottak.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.