Milliókra perelte a légitársaságot, mert nem működött a tévéje
Cary David elmondta, hogy a légitársaság nem informálta az utasokat arról, hogy a szolgáltatás nem fog működni az Egyesült Államokon kívül, ezért perelte be őket. Ha nyer, a kártérítést szétosztja utastársai között, akik hasonló problémákkal szenvedtek utazásuk során.
A nő állítólag nyolc dollárt fizetett a tévés szolgáltatásért, amikor február végén Puerto Rico-ból tért haza New Jersey-be. A televízió azonban nem működött, csak az út végén kapcsolt be néhány percre.
A Mirror szerint egyelőre nem tisztázott, hogy más utas is csatlakozni kíván-e a nő indítványához. A tévés szolgáltatást biztosító cég képviselői szerint a per nem megalapozott. A cég szóvivője elmondta, hogy a DirecTV-vel felszerelt repülőgépeken egyértelműen tájékoztatják az utasokat, - mielőtt azok megerősítik a vásárlási szándékukat – hogy a szolgáltatás nem áll rendelkezésre, míg egy repülőgép az Egyesült Államok határain kívül repül.