Csajsört ivott már?

Amerikában piacra dobták az első kinézetében és ízében is az állítólagos női ízlésnek megfelelő sört. Kritikusai szerint a sörnek csúfolt termék kiagyalója csak a sztereotípiákra épített.

A Chick (Csaj) elnevezésű, csökkentett alkohol-, szénhidrát- és kalória tartalmú ital a női sörfogyasztók igényeit hivatott kiszolgálni – legalább is a gyártó szerint.

A nők nem akarják csajosítani - a sör az sör
Sziget, sör, ital, nő, fiatal, fesztivál, szórakozás

Ez már a dizájnról is üvölt: pink címkéjén a klasszikus kis fekete ruha látható, kicsit olyan, mintha eredetileg parfümös üvegre tervezték volna. Nem is csoda, hogy megjelenése óta a sörkedvelő nők gúnyolódásának célpontja lett az ital. A Chick íze állítólag egyáltalán nem hasonlít a sörére, ezért sokan a puszta létét is kifogásolják.

A termék kiötlője egyébként nem egy férfi, hanem egy ötgyermekes amerikai háziasszony, aki férje italboltjának közel 400 különféle márkát felvonultató sörkínálatában egyetlen kellőképpen "csajos" terméket sem talált, ezért úgy döntött, maga alkotja meg azt – írja az nlcafe.hu

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.