Magyar énekesnő klipjétől ájult el a fél világ

A videó egy nem létező technikát imitálva azt mutatja be, miként lesz egy átlagos lányból magazinszépség mindössze három és fél perc alatt. A nem mindennapi alkotást több zenével és divattal foglalkozó portál átvette vilgászerte, és pár nap alatt sok százezren látták.

Az eredetileg francia nyelvű Nouveau Parfum zenéjét az előadó, Csemer Boglárka írta Sebestyén Áronnal közösen, a magyar változat szövege pedig Dorozsmai Péter munkája. 

A kellemes, fülbemászó dalhoz készült videoklip szinte futótűzként terjedt el a napokban a világhálón, a Vimeón több mint 730 ezren látták, és a YouTube-on is pedig már a félmilliót is mmeghaladta a megtekintések száma, de mindkét szám rohamosan növekszik.

A klipet Lőrincz Nándor és Nagy Bálint rendezte, utóbbi az operatőr is volt Szőke Dániellel közösen. Első látására úgy tűnik, a videó egy létező szoftvert mutat be működés közben, pedig ez nem így van: az egész a stáb precíz, aprólékos és több hónapig tartó munkájának eredménye, ami három fő fázisból állt, a klip aprólékos megtervezése, a mindössze fél napig tartó forgatás és a négy hónapig tartó utómunka.

– Technikailag le kellett modellezni az ötletet, több sminkelési stációt vettünk fel, többféle hajviseletet, négy világítást és fényviszonyt. Ezután jött az utómunka, mely során először trekkelni kellett az arcot, azaz a különböző felvételeket szinkronba hozni egymással, hogy úgy tűnjön mintha egyetlen felvételt látnánk, majd erre jöttek a különböző layerek, melyek az arc átalakulását követték le és természetesen az álszoftver az ikonokkal - mesélt a folyamatról a két alkotó a Recordernek.

A dal és a klip sikere az énekesnőt is meglepte, mint elmondta, rengeteg megkeresést kapott amerikai tévéshow-tól kezdve brit portálokig.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.