James Bondnak le kellett tennie a poharat
A 44 éves színész megtapasztalta a hírnév árnyákos oldalát: minden lépésére figyelnie kell, így például nem mutatkozhat részegen vagy mondjuk pancsolhat a tengerben meztelenül. Míg régen nem lett volna gond ilyesmivel, addig mostanában mindenkinél van telefon, így egy szempillantás alatt rögzíthető egy-egy ballépés. A színész a Vanity Fairnek azt is bevallotta, a szerepe miatt gyakran kínálják meg Martinivel, még azt sem számít, hogy éppen milyen napszak van, de ő mindig visszautasítja az italt.
Bár a Martini és James Bond neve valóban összeforrt az évtizedek alatt, a legújabb titkosügynök inkább már sört iszik, legalábbis egy reklámkampány szerint. A Heineken nemzetközi reklámjában - melyben Daniel Craig mellett a legújabb Bold-lány, Bérénice Marlohe is szerepel - a sörön kívül beharangozza az új Bond-filmet, a 007-Skyfallt is.
A nálunk szeptember 21-én indult kampánysorozatban televíziós szpotok futnak, emellett egy online kalandjáték is elérhető a Heineken weboldalán. A játékosoknak a Bond-lány hívására különböző feladatokat kell végrehajtaniuk, hogy aztán végül megszerezzék a kódot, mely a titokzatos táskát nyitja.