„A szép emberek ingyen fogyaszthatnak”
Hatalmas felháborodást keltett a koreai étkezde január 10-én indult akciója, mely keretén belül az ötven legszebb vendéget egy kimchi levessel jutalmazzák meg egy plasztikai sebészet jóvoltából.
A promóció fő szponzorának "szakértői" döntenek arról is, hogy kik a legattraktívabbak: mielőtt a fogyasztók helyet foglalnának, az étterem előtti géppel készíthetnek magukról egy fotót, ezt értékelik az ítészek, verdiktjüket pedig az étkezde második emeletén tudatják a jelenlévőkkel.
Kedden a városüzemeltetési főosztály leszedette az épület előtti neonreklámot, mondván a hely engedély nélkül helyezte azt ki, és némiképp ironikusan megjegyezték, hogy a fényreklám rontja a városképet.
„A vendéglő az elmúlt fél évben zavartalanul működött, sok divatos, fiatal vendégünk van, úgyhogy összefogtunk egy szépészeti klinikával” - mondta a Guardian riporterének az étterem vezetője, Xue Hexin, aki megjegyezte, 20 ezer jüant, vagyis több, mint 870 ezer forintnak megfelelő összeget költött a neonreklámra, és több ezer jüanba kerül majd annak eltávolítása is, és noha elnézést kért a tábla kihelyezéséért, a promóció azonban a jövőben is folytatódik - jegyezte meg.