Íme, a világ legdivatosabb borcsomagolása
A Vernissage borcsomagolás rendkívül attraktív, elsősorban fiatal hölgyek számára készült. Az ötlet a skandináv borszakember, Takis Soldato fejében fogant meg, a megjelenésért pedig Sofia Blomberg stokholmi dizájner felel - írja a Borkultusz.com.
A tervező úgy álmodta meg a csomagolást, hogy már a külső tükrözze annak belső tartalmát.
Ennek megfelelően a Chardonnay Viognier fehér, arannyal díszített kis táskában kap helyet, a Syrah, Cabernet Sauvignon fekete-arany színű csomagolásban, míg a Syrah Rosé stílusosan rózsaszínű „retikülben” kapható.
A páros egyértelműen a fiatal hölgyeket célozza meg, férfiasabb kiszerelést egyelőre nem tervez a cég.
A Vernissage, mely jelenleg Japánban, Kínában és néhány európai országban szerezhető be, a Pro Carton csomagolási versenyen a „leginnovatívabb csomagolás” díjat kapta. A csomagolás nagy előnye, hogy felbontás után hetekkel is friss marad a bor, mivel az elzárja a levegőt, amely oxidációt okozhatna.
A cég a közeljövőben az amerikai piacokat is meg szeretné célozni, a másfél liter bort tartalmazó kis táska 20 dollárba, vagyis közel 4000 forintba, míg a 3 literes változat 40 dollárba, vagyis 8600 forint körüli összegbe kerül majd.