A Whooper adta az ötletet a Burger King most beharangozott füstös illatú, limitált kiadású parfümjéhez, ami kizárólag Japánban lesz kapható április elsején – írja a CNN hírportálja.
Hamburger illatú parfümöt dobtak piacra
Hogy a gyorsétteremlánc csak áprilisi tréfának szánta-e vagy valóban piacra dobja a Whooper illatú parfümöt, az április 1-én fog csak kiderülni. A Burger King mindenesetre Japán-szerte plakátokon hirdeti a grillezett húspogácsára hajazó, füstös illatú parfümöt.
A cég kizárólag a távol-keleti szigetországot célozta kampányával, s bár meglehet, hogy pusztán egy viccesnek szánt marketingkampányról van szó, de azon sem lehetne meglepődni, ha tényleg piacra dobnák az üvegenként átszámítva majdnem 12 ezer forintba kerülő illatszert.
Mások ugyanis előrukkoltak hasonlóan őrült illatokkal az elmúlt években. Ott van például a Fargginay-féle baconparfüm, az Etat Libre d'Orange „vér, sperma, verejték és nyál" szagú, Secretions Magnifique névre keresztelt parfümje, vagy a híres brit kéksajtot megidéző Eau de Stilton. A gyorséttermek közül pedig a Pizza Hut írta be magát a parfümtörténelembe a pizza illatú szerével, miután az ötletet 100 ezer rajongó lájkolta a Facebookon. Az Eau De Pizza Hut a kanadai piacot célozta, a Patton férfikölnije pedig az Egyesült Államok hadseregét a maga harciasan férfias bukéjával – akármit is jelentsen ez.