Ezeket a reklámokat imádta a Super Bowl közönsége

Hagyomány immár, hogy a legnagyobb cégek az amerikai futball döntőjére minél több, jobb és minőségibb reklámmal igyekeznek előrukkolni.

A Super Bowl magyar idő szerint hétfő hajnali kezdése előtt már ki is szivárogtak a filmecskék, de hogy melyik volt a legjobb mind közül, csak jó négy óra múlva tudtuk meg.

Kinti szakírók szerint hiába volt az egyik legjobb az idei termés, a cégek hihetetlen pénzeket fognak bukni a reklámfilmeken: a harminc másodpercért idén már négy millió dollárt kellett fizetniük, de mivel maga a döntő minden idők egyik legunalmasabbja lett gyakorlatilag az első félidő végére, rengetegen elkapcsoltak. És ha nincs néző, vásárló sem lesz…

A legjobbakat viszont most megmutatjuk.

"Hogyan mondjuk el gyermekünknek, hogy kistestvére lesz?" - erre ad egy jó tippet a Cheerios.

A Doritos snackgyártó cég hagyományosan remek és vicces szpotokat készít, idén is így tettek.

Ez a videó már jó pár nappal a döntő előtt bejárta az internetet, az aranyos állatbarátság "egypercese".


A Kia autógyár Mátrix-témájú, Morpheust is bevető szpotja a látvány miatt marad emlékezetes.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.