Ezeket a reklámokat imádta a Super Bowl közönsége
A Super Bowl magyar idő szerint hétfő hajnali kezdése előtt már ki is szivárogtak a filmecskék, de hogy melyik volt a legjobb mind közül, csak jó négy óra múlva tudtuk meg.
Kinti szakírók szerint hiába volt az egyik legjobb az idei termés, a cégek hihetetlen pénzeket fognak bukni a reklámfilmeken: a harminc másodpercért idén már négy millió dollárt kellett fizetniük, de mivel maga a döntő minden idők egyik legunalmasabbja lett gyakorlatilag az első félidő végére, rengetegen elkapcsoltak. És ha nincs néző, vásárló sem lesz…
A legjobbakat viszont most megmutatjuk.
"Hogyan mondjuk el gyermekünknek, hogy kistestvére lesz?" - erre ad egy jó tippet a Cheerios.
A Doritos snackgyártó cég hagyományosan remek és vicces szpotokat készít, idén is így tettek.
Ez a videó már jó pár nappal a döntő előtt bejárta az internetet, az aranyos állatbarátság "egypercese".
A Kia autógyár Mátrix-témájú, Morpheust is bevető szpotja a látvány miatt marad emlékezetes.