Csomagolás egy kis csavarral

Sándor László egy barátja születésnapi vacsorájára volt hivatalos két évvel ezelőtt. Nem akart üres kézzel beállítani, így a házigazdának választott egy üveg bort, a háziasszonyt azonban nem ismerte eléggé, így gondban volt, milyen virágot is vigyen. Merthogy virág kell – erre tanította gyermekkorában a virágboltot üzemeltető édesanyja. Ekkor jutott eszébe először a Blooming Bottle, vagyis a virágzó üveg ötlete.
A Kanadában élő Sándor László idén szabadalmaztatta a virágcsokrot ábrázoló csomagolást. – Ha a borosüveget a dísztasakba tesszük, a nyakánál összefogjuk, és a feje tetejére állítjuk, olyan, mintha egy csokor virágot adnánk – magyarázza, hogyan is működik a találmánya.
Az első prototípus idén februárban készült el

A 36 éves László Debrecenben született, és gyerekkora óta imád utazni. Néhány éve Észak-Amerikába ment, és ha már arra járt, meglátogatta az egyik Torontóban élő barátját is. Beleszeretett a városba, a tájba, és úgy döntött, kiköltözik.

– Mindig is foglalkoztattak kreatív ötletek, de ennél éreztem azt, hogy a helyett, hogy csak gondolkozom rajta, lépnem is kell – mondta László, aki a Kecskeméti Főiskola Gépipari és Automatizálási Műszaki karán végzett, és az utóbbi időben informatikusként dolgozik.

Úgy döntött tehát, belevág, és megvalósítja álmát. Utánanézett, hogyan lehetne véghezvinni elképzelését, hogyan lehetne szabadalmaztatni a terméket, és végül február elején elkészült az első prototípus.

Sándor László idén szabadalmaztatta találmányát

– Az ismertségi körömben és a szakmai partnerek között, akikkel a prototípus gyártása vagy az eddigi értékesítés során kapcsolatba kerültem, pozitív fogadtatásra talált a táska – mondja, majd hozzáteszi: Sőt, több szakmabelitől hallottam vissza, hogy csodálkoznak, miért nem jutott ez senkinek sem eszébe korábban.

A boros tasak elképzelései szerint nem kerül majd sokba, az üzletekben a vásárlók 1 dollárért, vagyis körülbelül 220 forintért juthatnak majd hozzá, mely kedves üzenetekkel és különböző képek segítségével teljesen egyedivé varázsolható. Tapasztalata szerint az újfajta csomagolás mosolyt csal az emberek arcára, úgy véli ugyanis, hogy a legtöbben unják a hagyományos dísztasakokat.

Egyelőre az észak-amerikai piac meghódítása a cél, de nagyon szeretné, ha a közeljövőben a magyar ajándéküzletek, illetve borszaküzletek is árusítani kezdenék a csomagolást. Már több céggel is folynak a tárgyalások, László pedig bizakodó. Mint mondja, nem zárja ki, hogy egyszer majd visszajön Magyarországra, egyelőre azonban Kanadában marad, mert úgy érzi, ott még rengeteg kaland vár rá, sok a lehetőség.

Azért olykor gyötri a honvágy, sok minden hiányzik neki itthonról. Imádja például a villányi vörösborokat, ugyanakkor kint is talált már kedvére valót: a Niagara-vízeséshez közeli Fielding birtok chardonnay-ja jelenleg a kedvence.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.