Ashton Kutcher a Twitteren népszerűsíti az orosz Szilícium-völgyet

A hollywoodi színész hivatalos látogatásra érkezett Moszkvába, ahol felajánlotta, hogy a Twitteren igyekszik majd segítkezni a tervezett orosz Szilícium-völgy felépítésében.

Kutcher a többi hollywoodi sztártól eltérően nem szórakozni és nem is pénzt keresni érkezett Moszkvába, hanem olyan küldöttség tagjaként, amely azt tanulmányozza, hogyan lehet felhasználni a társasági honlapokat és más innovatív technológiai lehetőségeket az Oroszország és az Egyesült Államok közötti kapcsolatok elmélyítésére.

A küldöttség - amelynek tagjai között van John Donahoe, az eBay internetes aukciósház vezérigazgatója, továbbá a Twitter, a Mozilla, és a Cisco több vezető személyisége, továbbá számos információs technológiával foglalkozó kormányzati tisztségviselő - találkozik többek között az orosz távközlési, egészségügyi, oktatási és tudományügyi miniszterrel, számos egyetem rektorával és Dmitrij Medvegyev elnök több tanácsadójával. A megbeszélések témája első sorban az, hogyan lehet az internetet felhasználni az orosz vezetés kezdeményezéseinek előmozdítására, a kulturális csere, a távoktatás céljaira és az emberkereskedelem elleni fellépésre.

Kutcher már az indulás előtt bejelentette: a Twitteren kikéri majd az amerikai felhasználók ötleteit ahhoz, hogyan lehet felépíteni az orosz Szilícium-völgyet, s felteszi majd nekik azokat a kérdéseket, amelyeket az orosz vendéglátók tettek fel a küldöttség tagjainak. Kutcher a küldöttség moszkvai sajtóértekezletén bejelentette: blogja hamarosan orosz nyelven is olvasható lesz.

Az ifjú színész igen jelentős mértékben hozzájárult a Twitter felfutásához, nem utolsó sorban azzal, hogy kitette lapjára feleségének, Demi Moore-nak a képeit, amelyeken a művésznő bájait nem túl sok textil takarta. Kutcher amellett kampányol, hogy az internet adta lehetőségeket használják fel az emberkereskedelem elleni harcra.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.