Aprópénzért adták el a MySpace-t
A cég Justin Timberlake segítségével szeretné újra vonzóvá tenni a brandet - írja a quart.hu. A stratégia: kell egy hely, ahol zenészek és rajongók egymásra találhatnak, és bárcsak a MySpace lenne az.
A Rupert Murdoch-féle News Corporation 2005-ben vette meg a MySpace-t. A közösségi oldal ekkor az ötödik leglátogatottabb hely volt az interneten.
A MySpace látogatottsága 2008 őszén volt a legmagasabb, azóta viszont - a Facebook diadalmenetével párhuzamosan - megállíthatatlannak tünt a hanyatlás. Az utóbbi két évben havonta átlagban 1 millióval csökkent a látogatottság. A News Corp. először megpróbálta átfazonírozni, általános közösségi oldal helyett inkább zenére fókuszáló honlapot csinálva belőle, aztán az eladás mellett döntött.
Úgy tudni, hogy 100 milliót szeretett volna kapni a cég a MySpace-ért; volt több érdeklődő is, de az, hogy az utóbbi egy évben 651 millió dollár veszteséget termelt a honlap, végül túl riasztónak bizonyult. Végül a News Corp.nak meg kellett elégednie 35 millióval.
A cikk teljes tartalmát itt olvashatja