A biztosítók is felkészültek az árvízre

A Duna magyarországi szakaszát a következő napokban elérő áradás ismét szükségessé teszi a védekezést a lakosság részéről is, ám a biztosítótól is fokozott készültséget igényel – hívják fel a figyelmet az AEGON biztosító szakemberei.

Az AEGON Magyarország felkészült az esetlegesen bekövetkezett károk minél gyorsabb rendezésére. Ennek érdekében a következő időszakra megtöbbszörözte kárszakértői létszámát, akik szükség esetén teljes létszámban mozgósíthatók. Kárrendezésre természetesen az ár elvonulása után kerülhet sor.

Telefonos ügyfélszolgálatuk meghosszabbított munkaidőben, az interneten pedig 0-24 órában várják a bejelentéseket a hét minden napján. A munkaidő után üzenetrögzítő áll az ügyfelek rendelkezésére, és egy napon belül mindenkit visszahívnak.

„Az AEGON biztosító mindent elkövet, hogy ebben a kiemelten nehéz helyzetben is a megszokott gyors kárrendezési időt és magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa” – mondta Vereczki András, az AEGON Magyarország vezérigazgató-helyettese. „Ugyanakkor úgy gondoljuk, hogy a vezető lakásbiztosítónak most többet kell nyújtania a kárrendezésnél. Éppen ezért egyeztettünk az árvízi védekezésben részt vevő szervezetetekkel, és felajánlottunk 100 ezer darab homokzsákot, amelyet szükség esetén használni is fognak.”

A biztosító további intézkedésként önkénteseket is toboroz, akik részt vesznek az árvízi védekezésben, ügyfeleit pedig folyamatosan tájékoztatja az árvízi károk megelőzésének és a felmerülő károk enyhítésének lehetőségeiről. 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.