A magyar nők többet szeretnének tudni krémjeikről

A magyar nők háromnegyede szokta elolvasni a szépségápolási és kozmetikai termékek összetevőinek listáját, több mint felük pedig szeretne bővebb és érthetőbb tájékoztatással találkozni az egyes termékeken - derül ki a német CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett felmérésből.

A magyar nők – bevallásuk szerint – 76 százaléka olvassa a szépségápolási és kozmetikai termékek (tusfürdők, dezodorok, szappanok, krémek/testápolók) csomagolásán az összetevők listáját - olvasható ki a 18-59 éves nők körében, 600 fő részvételével végzett kutatás eredményeiből. A 76 százalékból ugyanakkor 26 százalék az, aki rendszeresen olvassa ezeket, mert érdekli a kozmetikumok összetétele, további 50 százalék pedig esetenként fordít figyelmet a listára. Azok közül, akik nem olvassák el (24 százalék) 11 százalék azért nem teszi ezt, mert nem érti a latin elnevezéseket és 13 százalék azért, mert nem érdekli ez az információ.

A felmérést készítők vizsgálták, hogy mekkora igény lenne arra, hogy a szépségápolási termékekre bővebb és érthetőbb termékleírást helyezzenek el a gyártók. A válaszadók 56 százaléka mondta azt, hogy mindenképpen szükség lenne a bővebb és érthetőbb leírásra, 41 százalék válaszolt úgy, hogy nem zavarná a több információ, és pusztán 3 százalék szerint nincs szükség erre.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.