Vezércsere a Twitternél
A legutóbbi negyedéves eredmények publikálásakor közel 20 százalékkal zuhantak a Twitter részvényei. A bevételek ugyan 74 százalékkal emelkedtek, ám az elemzők ennél nagyobb növekedésre számítottak. A társaság nem tud annyi reklámot értékesíteni, amennyit szeretne, ezért új hirdetési formák bevezetése mellett döntöttek. Ezek azonban egyelőre gyerekcipőben járnak, nem sokat hoznak a konyhára, így a szakértők a következő negyedévekben nem várnak nagy változást a vállalattól – írja a napi.hu.
Costolo nem tudott új felhasználókat hozni a Twitterre – véli Deve Lee informatikai szakújságíró a BBC cikke szerint. Vagy legalábbis nem tudta annyival gyarapítani az ügyfélkört, amennyi kielégítette volna a növekedésre éhes Wall Street-i befektetők étvágyát. Ráadásul azok, akik a Twitter felhasználói lettek, nem kaptak eleget a portáltól ahhoz, hogy kitartsanak mellette.