A tragikusnál is tragikusabb - tovább szűkült a magyar autópiac
Az eredmény már csak azért is rendkívül tragikus, mert már a 2009-es évben is rendkívül gyenge eredmények születtek.
Amíg korábban a kis- és alsó-középkategóriás modellek adták az eladások nyolcvan százalékát, addig ez az arány jelentősen megváltozott, csakúgy, mint a vásárlási szokások Két éve még az új autók nyolcvan százaléka hitelre kelt el, ma ekkora a készpénzes vásárlások aránya.
Hasonlóan rosszak az eredmények a kis-haszonjárműveknél is: ezekből a JATO adatai szerint 1091-et helyeztek forgalomba, ami 59 százalékos mínusz tavalyhoz képest.
A márkák listáján a személyautók között nyolcadik helyre esett az éveken át listavezető Suzuki. A magyar piacon az első két hónapban Fordból 812 darab kelt el, a második helyen a 680 darabos Volkswagen, majd a 672 darabos Škoda következik. A legnépszerűbb modell januárban és februárban az Octavia volt, ebből egy híján négyszáz kelt el.