Céltalan magyar vállalkozások
A magyar vállalatok céljaiknak csupán 35 százalékát képesek megvalósítani - állítja a FranklinCovey. A dolgozókat alig ösztönzik, de a bürokrácia és a rossz szervezés ennek is gátat szab.
A magyar vállalatok mindössze 35 százalékban képesek megvalósítani céljaikat. Ez az arány csupán 64 százaléka az európai átlagnak - mondta Bölcsföldi László, a FranklinCovey ügyvezetője.
A humán fejlesztéssel foglalkozó cég az NRC piackutatóval együtt úgy véli: a magyar vállalatok többségének nincs a beosztottakat ösztönző célja, de ha mégis, akkor a bürokrácia és a rossz munkaszervezés miatt ezek jelentős részben meghiusulnak.
A társaság felmérése szerint a vállalatok Európában átlagosan 54 százalékban képesek elérni céljukat, míg az Egyesült Államokban ugyanez az érték 51 százalék.