Mixelik az üzletet és a webshopot
A névhasználat jogát a Bravotech eladta a Vöröskőnek, ezt követően pedig csatlakozott a világ egyik legnagyobb műszaki kiskereskedelmi hálózatához, az éves szinten és világszerte 20 milliárd eurót forgalmazó Expert Internationalhez. Októberben kezdődik a hálózat átalakítása, így a Bravotech által üzemeltetett 47 üzlet ekkor kapja meg az új megjelenését. Rohrböck András ügyvezető igazgató elmondta, hogy szeretnék visszahozni a 90-es években elterjedt, ám a válság nyomán meggyengült „élményvásárlás” szokását, modern formában: az Expert üzletek ötvözni fogják az online és a hagyományos üzletek működését.
Így például a teljes Expert-kínálat 30 százaléka megtalálható lesz az üzletekben, ám a boltokban elhelyezett tableteken keresztül a vásárlók megnézhetik a teljes Expert-kínálatot is. De lesz például olyan áruház, ahol jógatermet vagy éppen gyereksarkot alakítanak ki a vásárlók kedvéért. Az év végéig 90 üzletet alakítanak át Expertté, a váltás érinti a SmartZone és a HifiNet üzemelő üzleteket is.
2014-ben tovább terjeszkedne a Bravotech, amivel a korábbi üzlettársnak, a főleg Nyugat-Magyarországon aktív Vöröskő Kft.-nek is kesztyűt dobnak: a Bravotech tervei szerint jövőre további 95 üzlet kapja meg az új arculatot, illetve ezen felül 10-20 Expert műszaki szakkereskedést nyit meg a nyugati országrészben. Az egységessé váló Expert-hálózattól 20-30 százalékos forgalomnövekedést vár a cégvezető. A Bravotech-csoport idén 34,4 milliárd forint bruttó árbevételre számít.