Vérfrissítésre szorul az Apple
A keddi New York-i tőzsdezárást követően közreadott gyorsjelentés tehát a vártnál kisebb csalódást okozott. A vállalat vezérigazgatója, Tim Cook mégis jelezte, hogy a termékpaletta felfrissítésével és a értékesítési csatornák kiszélesítésével akarnak visszatérni a tőlük elvárt növekedési pályára. Száz fejlesztő dolgozik például az iWatch fantázianevű intelligens órán, és az Apple TV settop boxán is ráncfelvarrást hajtanak végre. Cook szerint „csodálatos termékekkel” állnak majd elő ősszel. Ezekre szükség is lesz, hiszen az alapító Steve Jobs halála után sikertermékkel nem álltak elő. A vérfrissítés így igencsak időszerű, s a piaci stratégiát is pontosan meg kell határozni. Keith Goddard, a Capital Advisors tanácsadó cég elnöke a Bloombergnek kifejtette, az Apple-nek nem feltétlenül szükséges az okostelefon-piac felét birtokolnia. Magas haszonkulcscsal értékesíthető termékekre kell fókuszálnia, ott van keresnivalója, nem az olcsó tömegtermékek piacán.