Két hónap pihenő nélkül az M0-son
A NIF szerint a kedvező időjárás fontos munkálatok végrehajtását teszi lehetővé: ezek sorában az egyik legjelentősebb, hogy folytatódhat a betonpálya építése. Tavaly egyébként az M1-es és az M6-os között már végeztek a burkolat 50 százalékának kialakításával, a három kilométeres szakaszt az állami beruházó értékelése szerint példás gyorsasággal készítette el a kivitelező.
Pályázatot írt ki az M4-es autópálya budapesti M0-s csomópontjától Albertirsáig vezető szakaszának, valamint alternatív megoldásként a 405-ös számú főút fejlesztéséhez szükséges döntés-előkészítő tanulmány dokumentációjának elkészítésére a NIF. A két megoldás részleteit tárgyaló tanulmánynak tartalmaznia kell a két útvonal jellemző mintakeresztszelvényeit, a jelentősebb műtárgyakat, a közműveket, a beruházási költségbecslést, a forgalmi és költség-haszon vizsgálatot, illetve a legfontosabb gazdasági, társadalmi, valamint környezeti szempontokra kiterjedő összegző értékelést.