Víztakarékossági kampány indul

A víz nem kereskedelmi termék, hanem érték, amit meg kell óvni - ez a nagy víziközműcégek által most indított takarékossági kampány fő központi üzenete.

A víz nem kereskedelmi termék, hanem érték, amit óvni, védeni és kezelni kell - fogalmazott Horváth Péter, az - új nevén - Magyar Energetikai és Közműszabályozási Hivatal elnöke az öt nagy területi víziközműcég által indított víztakarékossági kampány bejelentő tájékoztatóján.

A tudatos vízfogyasztás hatására háztartásonként akár 20 köbméter vizet is megóvhatunk évente. Ez 3,8 millió magyar háztartás esetében évi 76 millió köbméter, két Velencei-tónyi vízmennyiséget tesz ki - érzékeltette a szemléletformálás jelentőségét Ritter Géza, az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. vezérigazgatója.

Az április 1-n induló Tudatos Vízfelhasználó-kampány keretében az öt nagy területi víziközműszolgáltató többek között az avizertek.hu honlapon tesz közzé részletes információkat arról, milyen hétköznapi eszközökkel tudjuk megóvni természetes vizeinket.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.