Viszlát Tesco gazdaságos!

Egyelőre csak Nagy-Britanniában, de a Tesco húsz év után kivezeti a piacról a Value avagy ahogy nálunk hívják, gazdaságos márkáját.

A legfrissebb brit lapértesülések szerint leállítja az angolszász országokban Value, nálunk Gazdaságos néven ismert márkájának forgalmazását a Tesco - írja a Pénzcentrum. Az üzletlánc 1993-ban vezette be az azóta világszerte ismertté vált kék-fehér logós Value márkát, amellyel alacsony árú saját márkás termékeit jelölte. A Value most teljesen eltűnik a polcokról, helyét egy új, modernebb - igaz, kevésbé jellegzetes- márka és dizájn, a Everyday Value (szabad fordításban Mindennapi Gazdaságosság) veszi át. Az új kereskedelmi márka színeiben halvány rózsaszín és a narancs dominál, ezzel - a Tesco szerint- magasabbra pozícionálják a termékeket

Andy Yaxley, a Tesco élelmiszer-kereskedelmi igazgatója azzal indokolta a lépést, hogy felméréseik szerint a vásárlók zavarban voltak, ha Gazdaságos terméket kellett betenniük a kosárba. "A Tesco az egyik első olyan lánc volt, amely olcsó, saját márkás termékeket kezdett forgalmazni - a fogyasztói szokások azonban változnak. A vásárlói igényeket figyelve azt tapasztaltuk, hogy az Everyday Value termékcsalád lesz az, amelyet szívesebben választanak majd, olyan termékeket, amelyek finomabbak, egészségesebbek - és jobban is mutatnak" - tette hozzá.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.