Valódi kártyás mobilnet a Vodafone-tól!

Mint lapunk is megírta, közös mobilnet-szolgáltatást indított a TV2, saját márkanéven, a Vodafone infrastruktúráját használva. A csomagok között van egyórás, napi és heti netcsomag is.

TV2 márkanéven indul új mobilinternet-szolgáltatás, ahogy arról a múlt héten a hwsw.hu, az Index.hu és a NOL is beszámolt a múlt héten. Beigazolódott az a sejtés is, hogy az értékesítési partner a Tesco lesz, több, mint nyolcvan áruházban árulják majd a prepaid - feltöltőkártyás - csomagokat. Az igencsak új mobilnet-csomagokat, melyek nem azonosak a Vodafone saját csomagjaival, nem árulják a szolgáltató értékesítési hálózatában, viszont az internetes oldalukon igen, miként a feltöltésre is lehetőség lesz a szolgáltató honlapján, akárcsak a bankautomatáknál.

Till Attila műsorvezető népszerűsíti a TV2 és a Vodafone új mobilinternetes újdonság a tv2.mobilnetet
Budapest, 2011. február 28. Tolvai Renáta (j2), Kállay Sanders András (j) énekesek társaságában, egy bevásárlókocsiban népszerűsíti Till Attila műsorvezetőt a TV2 és a Vodafone új mobilinternetes újdonság a tv2.mobilnetet Budapesten, a Spoon rendezvényhajón. A Vodafone feltöltőkártyás mobilinternetén alapuló tv2.mobilnet 1 órás, 1 napos, 1 hetes vagy 1 hónapos felhasználási lehetőséget kínál ingyenes, exkluzív TV2-es videótartalommal. MTI Fotó: Földi Imre

Az új konstrukcióhoz nem kell szerződést kötni, az egyórás csomag 350, az egynapos 690 Forintba kerül, ezekhez ötszáz megabájtos forgalmi limit van érvényben. A hét napos csomag 2490, míg az egy hónapos 3890 Forint, erzeknél egy gigabájt a limit.

Tavaly a Vodafone tudta leginkább növelni mobilinternetes forgálmát és a mobilnet előfizetők száma több, mint másfélszeresére emelkedett - fogalmazott dr. Beck György a Vodafone elnök-vezérigazgatója. - Egy teljesen új területen mutathatjuk meg elkötelezettségünket a szórakoztatás és az innovatív új szolgáltatások iránt - mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója.

Nyitrai Zsolt infokommunikációért felelős államtitkár közölte: a konstrukciók alapján látható, hogy az együttműködő partnerek felmérték az ügyfél-igényeket és igazi választ adtak azokra. Hozzátette: Magyarországon jelenleg négymillió ember nem fér hozzá az internethez, s ez a megoldás is segít ennek leküzdésében.

A kormány célja az, hogy 100 százalékos legyen az országban a széles sávú internet lefedettség azért, mert ez növeli a versenyképességet, segíti a munkahelyteremtést és a kreatív iparágak fejlődését. Mint mondta, az Amerikai Egyesült Államokban is a szélessáv fejlesztése a gazdasági növekedést fejlesztő stratégia kulcseleme. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infokommunikációért felelős helyettes államtitkára szerint a digitális fejlődésből Magyarország sem maradhat ki, ezért is dolgozta ki a kormány a digitális megújulási cselekvési tervet.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.