Nem jött be a bonyolult McDonald's menü
Míg 2013 első negyedévében 6,61 milliárd dollár volt a bevétel, 2014 első negyedévében az már 6,7 milliárd dollárra rúgott. Igaz, ez kissé szintén elmarad az elemzők által várt 6,71 milliárd dollártól. A cég szerint tavaly a bevételnövelésre hajtottak.
Statisztikáik szerint a több mint egy éve nyitva tartó egységeikben 0,5 százalékkal nőtt az eladási bevétel. Don Thompson vezérigazgató szerint a cégnek erősítenie kell termékei pozícióját, mert néhány vásárlónak már egyszerűen nem olyan fontos a McDonald's. Néhány vezető szerint a McDonald's új menüi már túl bonyolultak: a sok új választási lehetőség lelassította a kiszolgálást és elijesztette a vásárlókat. Don Thompson azt ígérte: a nehézségek ellenére 2014-ben javul a McDonald's teljesítménye.