Tokaj bevenné a japán piacot

Kereskedőházat nyitott Japánban a Tokaj Kereskedőház. A társaság a Suzuki közvetítésével eddig is jelen volt a távol-keleti piacon, ezentúl azonban szélesebb termékpalettával hódítana.

Több hónapos előkészítő munka után képviseletet nyitott Tokióban a Tokaj Kereskedőház Zrt. - mondta a képviselet megnyitóján Varga Béla, a japán piacon újabb borokkal bemutatkozó társaság export menedzsere az MTI-nek Tokióban.

A magyar borok ázsiai jelenlétének és elérhetőségének növelése a gazdasági célok mellett az országimázs része is - tette hozzá Gál Helga, a Külügyminisztérium bor- és gasztronómiai tanácsadója, aki a napokban Tokió mellett Pekingben, Hongkongban és Ausztráliában is magyar borkulturális rendezvényeken vett részt.

A Tokaj Kereskedőház magas minőségű aszúborai többek között az esztergomi autógyárat birtokló Suzuki-csoporton keresztül már évek óta jelen vannak a japán piacon. Most azonban az állami tulajdonú borászat szélesebb fogyasztói kör felé készül nyitni azáltal, hogy bővebb termékpalettával jelenik meg a szigetországban. Japánban az elmúlt években egyre népszerűbbé vált a minőségi borok fogyasztása, amely az ázsiai gasztronómiái kultúrától sem áll már távol.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.