Termékpalettát frissít az ING Biztosító

A meglévő életbiztosítási termékeit átárazza, majd jövőre új generációs életbiztosításokkal lép piacra az ING Biztosító, amelynek célja, hogy a hosszú távú öngondoskodásra ösztönözze az ügyfeleit - mondta Cornelia Coman elnök-vezérigazgató csütörtökön sajtótájékoztatón Budapesten.

Hozzátette, az önkéntes nyugdíjbiztosítást alacsony költséggel és vagyonkezelési díjjal kívánják vonzóbbá tenni. Az új termékek mellett új ügyfélszolgálati modellt is kidolgoznak, amelyben folyamatosan figyelik az ügyfelek visszajelzéseit.

Az ING részesedése a magyar életbiztosítási piacon 15 százalék. A középtávú stratégiai célja az, hogy ez 2-3 százalékponttal emelkedjen. A közép-kelet-európai régióban az európai átlag egyhetede a GDP-hez mért életbiztosítási díjbevétel, míg Magyarországon ez az arány egyharmad. Az európai átlag 5 százalék a GDP-hez mérten. Az ING ebből következően az alulbiztosításban látja a növekedési lehetőséget.

Cornelia Coman úgy vélte, hogy a biztosítási díjbevétel változása 6-8 hónappal követi a gazdaság teljesítményének a változását. Ő maga 2013-ban már enyhe növekedést vár. Az ING az egyszeri díjas termékekben nem kíván versenyezni a piacon, éppen a hosszú távú öngondoskodás miatt. Jelenleg az életbiztosítási piac díjbevétele 30 százalék ebből a hullámzó bevételű szektorból, míg az ING-nél az arány csak 10 százalék.

Cornelia Coman júniustól vezeti az ING magyar biztosítóját. Korábban a román leányvállalat első embere volt.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.