Sztráda Makó után
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. közlése szerint folytatódhat az M43-as építése Makótól az országhatárig. Az irányonként kétsávos, 23,1 kilométeres autópálya továbbépítése a Szegedet Makóval összekötő pályaszakasz 2011-es átadása után kezdődött meg. A 2014 év végére tervezett forgalomba helyezés után Szegedtől a határig 62,2 kilométer hosszan autópályán közlekedhetnek az autósok.
A szakaszon három csomópont épül: a 4415-ös, a 4425-ös és a 4451-es jelű utak keresztezésénél külön szintű csomópontot alakítanak ki. Az M43 gyorsforgalmi út nyomvonala a Hódmezővásárhely–Makó vasútvonalat és a Mezőhegyes–Újszeged vasútvonalat keresztezi, a forgalom átvezetésére itt egy új vasúti felüljáró épül. Két pihenő létesül, egy egyszerű a Krak-érnél, illetve egy egyoldali komplex autópálya-pihenő Kövegynél.
A kivitelezést a közbeszerzési eljárás nyertese, az összességében legelőnyösebb és legolcsóbb érvényes ajánlatot benyújtó Duna Aszfalt Kft. nettó 46,49 milliárd forintért végzi.