Szédítő tempót diktálna az amerikai fehérneműgyártó - Magyarországon is

A Baci Lingerie amerikai fehérnemű márka a következő öt évben 60 márkaüzletet tervez megnyitni magyarországi bevásárlóközpontokban, az első budapesti üzletek 2011. őszén megnyílnak - közölte a cég szerdán.

A Baci Lingerie a magyarországi üzletek megnyitására stratégiai megállapodást kötött egy magyar vállalattal. A floridai székhelyű cég világszerte 3000 márkaüzlet megnyitását tervezi a következő néhány évben. A kelet-európai országok közül elsőként Magyarországon lép piacra. A terjeszkedéssel azt szeretné elérni, hogy 5-7 éven belül piacvezető fehérnemű márkává váljon valamennyi kontinensen.

A Baci Lingerie üzleti filozófiája szerint "megfizethető luxus" termékeket forgalmaz, célja, hogy alacsony áraival nők milliói számára tegye lehetővé szerte a világon, hogy a jó minőségű fehérnemű ne elérhetetlen luxus legyen, hanem mindennapi viseletté válhasson.

 

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.