Hét év alatt újul meg a flotta festése, prémium csomaggal lőnek az üzleti utazókra. Tízmilliós nagyságrendű a költség euróban, de jól megy a cégnek, már húszmilliós utasforgalomnál járnak.
Szebbik arcát mutatja a Wizz
Fotó: Veres Viktor / Népszabadság |
Az első új festésű, 2009-ben gyártott gép tegnap indult el Budapestről fedélzetén több tucat alapító munkatárssal és újságíróval, majd a cég Varsó és Szlovákia között a levegőben tartott sajtótájékoztatót, ahol a légiutas-kísérők új formaruháját egy divatbemutatót imitáló show keretében mutatták be.
Tizenegy évvel ezelőtt még az volt a missziónk, hogy demokratizáljuk a repülést, és megmutassuk Közép-Európának, hogyan teremthetjük meg a lehetőséget az olcsó utazásra minél több embernek – mondta Váradi József vezérigazgató, hozzátéve: a légi közlekedés ma egy sor új lehetőséget jelent az utasoknak, a helyi gazdaságnak és persze az iparág cégeinek.
Ennek jegyében vezetik be az újdonságaikat, mint például a prémium tarifa, amely magasabb árért cserébe plusz szolgáltatásokat tartalmaz, mint a feladott csomag és az ingyenes ülőhelyválasztás. A prémium csomaggal a légitársaság az üzleti utasokat célozhatja meg, a szabadidős célból utazóknak ugyanis nem minden szolgáltatás szükséges, ami a csomagban foglaltatik. – Az újítások mellett továbbra is tartjuk magunkat az alacsony költségekhez és ahhoz, hogy az utasok csak olyan szolgáltatásokért fizessenek, amit igénybe vettek.
Az árkereső az egyik legfontosabb újdonság: a cég weboldalán lehetőség van úgy keresni, hogy a rendszer nem azt mutatja meg, hogy az adott dátumon adott célállomásra mennyibe kerül a repülőjegy, hanem azt, hogy a legalacsonyabb összegért hová és mikor lehet elrepülni. Elindították okostelefonra optimalizált egyszerűsített oldalukat is, mert azt tapasztalják, hogy a foglalások egyre nagyobb része érkezik telefonról.
A Wizz Air ma komoly akciót hirdetett meg, tegnap éjféltől ma éjfélig egy jegy áráért kettőt lehet vásárolni a teljes járathálózatukra.