Száz az egymillióból: Szegeden foglalkoztat a Transcom
A Telenor januárban bízta a Transcomra magyarországi ügyfélkapcsolati tevékenységének ellátását. Az együttműködési megállapodás aláírása nyomán elsőként bekapcsolt budapesti központjukban félezer főt foglalkoztatnak. Munkatársaik 38 országból érkeztek és 23 – angol, német, francia, olasz, spanyol, portugál, holland, dán, norvég, svéd, finn, orosz, román, cseh, szlovák, észt, lett, szlovén, bolgár, lengyel, magyar, török és indonéz – nyelven válaszolják meg az ügyfelek kérdéseit.
A társaság második ügyfélkapcsolati centrumának helyszínéül Szegedet választották. Botka László polgármester a megnyitón teljes körű segítséget és támogatást ígért a Transcom vezetőinek. Egyúttal úgy vélte: hazánk harmadik legnagyobb lélekszámú városa, több mint 25 ezer hallgatót képző egyetemével, képzett munkaerőt kínálhat a multinacionális vállalatok számára.
A Transcom március elején indította el a toborzást Szegeden. Eddig több mint száz ügyfélszolgálati munkatársat, alkalmazottat és a munkájukat felügyelő szakembert vettek fel, akik hathetes intenzív tréning keretében ismerték meg a cég globális minőségi standardjait, illetve a Telenor ügyfélkapcsolati folyamatait.
A partnerségi szerződés értelmében csapatuk létszámát az év végéig tovább növelik, és később is folyamatos bővítéseket terveznek.