Simon Péter az Agrármarketing Centrum új igazgatója

Simon Péter lett az Agrármarketing Centrum (AMC) igazgatója - erősítette meg a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM).

Pál József, az AMC korábbi igazgatójának vezetői megbízását július végi hatállyal visszavonta Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter.

Simon Péter elmondta: a legfontosabb kérdés, hogy mekkora nagyságrendű költségvetéssel gazdálkodhat a marketingszervezet a jövő évben. "Miután ez eldől, lehet elgondolkodni azon, hogy milyen instrumentumokat alkalmazunk és milyen összetételben".

Az új vezető a Nemzeti Fejlesztési Ügynökségtől (NFÜ) érkezett az AMC-hez, támogatási területen szerzett komolyabb tapasztalatokat. 2003-2004-ben dolgozott már az agrártárcánál is, a jogi főosztályon.

Magyarország, nyugat-európai mintákat alapul véve a kelet-európai országok közül elsőként, 1996-ban hozta létre saját közösségi agrármarketing szervezetét, az FVM Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum Közhasznú Társaságot (AMC).

Az AMC feladata többek között a közösségi marketing elemeinek alkalmazásával a magyar agrártermékek bel- és külpiaci értékesítésének támogatása. Továbbá, hogy a magyar élelmiszergazdaságban a korszerű kereskedelmi módszereket elterjessze, erősítse a marketingszemléletet, és növelje a magyar áruk exportképességét.

Top cikkek
Érdemes elolvasni
Vélemény
NOL Piactér

Tisztelt Olvasó!

A nol.hu a továbbiakban archívumként működik, a tartalma nem frissül, és az egyes írások nem kommentelhetőek.

Mediaworks Hungary Zrt.